Ειδικότητες

Τεχνικός Τουριστικών Μονάδων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας (Υπηρεσία Υποδοχής-Υπηρεσία Ορόφων-Εμπορευματογνωσία)


Οδηγός Σπουδών

Συνοπτική περιγραφή επαγγέλματος (Job Profile)

Το εν λόγω επάγγελμα στοχεύει στην διασφάλιση της απρόσκοπτης και αποτελεσματικής λειτουργίας των υπηρεσιών φιλοξενίας σύμφωνα πάντα με τους κανονισμούς, την πολιτική και τις διαδικασίες που εφαρμόζονται στις εγκαταστάσεις διαμονής και φιλοξενίας, καθώς και το σύστημα ποιότητας που αποσκοπεί στην ικανοποίηση του πελάτη.

Το επάγγελμα αυτό μπορεί να ασκηθεί σε διαφορετικά επαγγελματικά περιβάλλοντα : ξενοδοχεία οποιουδήποτε μεγέθους, κέντρα υποδοχής (ηλικιωμένων, ατόμων με ειδικές ανάγκες, νέων κλπ.), κρουαζιέρες, κάμπινγκ κλπ., χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες, συμπεριλαμβανομένων των ξενοδοχείων πολυτελείας. Το επαγγελματικό περιβάλλον καλύπτει επομένως πολλούς τύπους εργασιακών χώρων προσφέροντας τη δυνατότητα απασχόλησης σε ποικίλες δραστηριότητες ή θέσεις εργασίας.

Στο πλαίσιο οργάνωσης της υποδοχής και φιλοξενίας, επικοινωνίας με τον πελάτη μετά την αναχώρησή του, ο υπεύθυνος διαμονής προβαίνει στους αναγκαίους διακανονισμούς, τόσο όσον αφορά το δικό του πόστο όσο και τις λοιπές υπηρεσίες των εγκαταστάσεων διαμονής και φιλοξενίας, προκειμένου η διαμονή του πελάτη να ανταποκρίνεται με τον καλύτερο τρόπο στις προσδοκίες του. Συντονίζει τις ενέργειες διαχείρισης που αφορούν την έκδοση τιμολογίων, επιβλέπει την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, βασίζεται στις υπηρεσίες υποδοχής για την προβολή της εικόνας της επιχείρησης και παρακολουθεί ο ίδιος τον φάκελο του πελάτη προκειμένου να εξασφαλίσει την αφοσίωσή του.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής αξιοποίησης της επιχείρησης, εμπλέκεται στην καθοδήγηση της εμπορικής πολιτικής, συμμετέχει στην δρομολόγηση προωθητικών δράσεων και συμβάλλει στην εφαρμογή ενός συστήματος ποιότητας

Τομέας Δραστηριοτήτων

Ο τεχνικός τουριστικών μονάδων & επιχειρήσεων φιλοξενίας καλείται να είναι σε θέση να εξυπηρετήσει τις πολυποίκιλες ανάγκες των πελατών του, όπως και να μπορεί να παρέχει τις απαραίτητες για τον πελάτη πληροφορίες. Στο πλαίσιο αυτό, οι τομείς δραστηριότητάς του περιλαμβάνουν:

  • προετοιμασία της άφιξης του πελάτη
  • εξυπηρέτηση του πελάτη κατά την άφιξη του
  • εποπτεία της ποιότητας και της φιλοξενίας του πελάτη
  • οργάνωση της αναχώρησης του πελάτη
  • κάθετες δραστηριότητες
  • υποδοχή των πελατών στο ξενοδοχείο και εκτέλεση των σχετικών εργασιών στην Υποδοχή.
  • εργασίες στους ορόφους και τα δωμάτια του Ξενοδοχείου.
  • προμήθεια και διαχείριση του αποθέματος εμπορευμάτων και του υλικού.
  • πώληση και σερβίρισμα φαγητών και κρασιών στο Εστιατόριο.
  • παρασκευή και σερβίρισμα κοκτέιλ και αλκοολούχων ή μη ποτών στο Μπαρ.

Θέματα-Ερωτήσεις εξετάσεων Πιστοποίησης
error

Σας άρεσε η Ιστοσελίδα μας; Παρακαλώ διαδώστε την :)