Συχνές Ερωτήσεις – Απαντήσεις (FAQs) για το Open eClass/ Συνεχής Ενημέρωση

Είμαι καταρτιζόμενος/-η και δε μπορώ να συνδεθώ.

Διαβάστε προσεχτικά τις οδηγίες: https://eclass.iek-kavalas.gr/main/system_announcements.php?an_id=4.
Αν εξακολουθείτε να έχετε πρόβλημα εισόδου για να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε θα πρέπει να μας στείλετε το ονοματεπώνυμό σας, το τμήμα σας, το ΑΜΚΑ σας και τον Αριθμό Ταυτότητας ή Διαβατηρίου σας (σε περίπτωση που έχει γίνει κάποιο λάθος κατά την εγγραφή σας).

Ποιο είναι το Open eClass URL που μου ζητάει για να ξεκινήσει η εφαρμογή Open eClass Mobile;

Το URL είναι: https://eclass.iek-kavalas.gr/

Αν και έχω πάρει απαλλαγή από κάποιο μάθημα ωστόσο φαίνεται ενεργό και ότι το παρακολουθώ.

Οι απαλλαγές θα γίνουν αργότερα στο eclass. Αν έχετε απαλλαγή σε κάποιο μάθημα αγνοήστε το προσωρινά.

Έχω στείλει ερώτημα μέσω Facebook / Messenger αλλά δεν πήρα απάντηση.

Θα πρέπει να επικοινωνήσετε μέσω email σύμφωνα με τις οδηγίες.

Είμαι καταρτιζόμενος/-η στην ειδικότητα ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ στο Δ’ Εξάμηνο και φαίνεται να παρακολουθώ μόνο 3 μαθήματα. Έχει γίνει κάποιο λάθος;

Όχι δεν έχει γίνει λάθος, τα μαθήματα του Δ’ Εξαμήνου είναι συνολικά 3.

error

Σας άρεσε η Ιστοσελίδα μας; Παρακαλώ διαδώστε την :)

  • RSS
  • Follow by Email
  • Facebook
    Facebook
  • Twitter