ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ
Όλοι οι εκπαιδευτές του ΕΑΡΙΝΟΥ εξαμήνου 2026Α, του εκπαιδευτικού έτους 2025-2026, να προβούν σε αξιολόγηση του Διευθυντή και των Υποδιευθυντών της ΣΑΕΚ Καβάλας ως τις 6-7-2026 στις 23:59. μέσω της πλατφόρμας https://axiologisi-iek.minedu.gov.gr με τη χρήση των προσωπικών τους κωδικών Taxisnet. Στην πλατφόρμα, υπάρχουν οδηγίες που περιγράφουν τους άξονες που θα πρέπει να ακολουθηθούν, προκειμένου να συμπληρώσουν τις απαντήσεις τους. Τα συμπληρωμένα ερωτηματολόγια αφού υποβληθούν, δύναται να τροποποιηθούν μέχρι και τη λήξη της προθεσμίας. Η αξιολόγηση είναι υποχρεωτικ΄η
